HAPPY NEW YEAR
Erik Mørch • 7. januar 2021
A record year has been set behind us, thanks to all customers and partners.

Now the year 2021 is empty and unused ahead of us - for which we have high expectations. With record speed, we are "driving" into 2021 with an even greater breadth of our logistics activities, new customers and not least a team of healthy and motivated employees who deliver what they promise.
At the time of writing, the corona epidemic is not under control here in Norway, but we have great confidence in the country's government and we are complying with the measures that are being decided. Our flexible team of employees manages the logistics around and in relation to the challenges.
Another challenge we have been concerned with is BREXIT. The UK and the EU have agreed on an agreement to regulate the relationship between the two after the UK left the union on 1 January. After the first days into the new year, it is announced that transport to / from the EU goes without significant delays. The changes for us will not be significant, see previous information here.
Even though a record year has been set behind us, we invest a lot to become even better, be "loved" by our customers and be able to achieve new records.
We wish all our customers and partners a very happy and successful new year.
If you have a logistics challenge, get in touch, greetings Erik Mørch
mob: 91514835

Nærmere kunder og partnere i hele Europa ( Svenska , English , Deutsch , Italiano ) Kjære kunder og samarbeidspartnere, Med stor glede kunngjør prosjektleder for etableringen i Sverige; Joacim Møller Sunde at Accelerator åpner et nytt kontor i Sverige! Dette er et viktig steg for oss forteller Joacim, det gjør at vi kan tilby enda tettere oppfølging til både eksisterende og nye kunder. Samtidig styrker vi vår posisjon mellom Norge og Sverige – og skaper bedre flyt i logistikken til og fra hele Europa. Hvorfor Sverige? Vi etablerer oss i Gislaved – et logistisk knutepunkt med nærhet til både kunder og samarbeidspartnere. Herfra vil vi håndtere transporter mellom Norge og Sverige, og utvikle skreddersydde løsninger som bygger på vår kjente modell: høy servicegrad, korte beslutningsveier og transparent kommunikasjon. Med et allerede stabilt godsgrunnlag og nye spennende samarbeid i emning, er vi godt posisjonert for å skape verdi for både norske, svenske og europeiske kunder. Hva betyr dette for deg som kunde? Mer lokal tilstedeværelse : Du får et team i Sverige som jobber etter samme filosofi, systemer og kvalitetsstandarder som hos oss i Norge. Effektive løsninger for SE-NO og NO-SE : Hele transportprosessen mellom landene håndteres nå sømløst fra vårt nye kontor. Større fleksibilitet og bærekraft : Med kortere vei til avsendere og mottakere, samt tettere dialog med bileiere, får vi både bedre kontroll og reduserte kostnader – uten å kompromisse på kvalitet. Utvidet nettverk og kapasitet : Vi er i avsluttende forhandlinger med flere sterke partnere i Sverige. Vårt mål er å etablere de beste løsningene for håndtering, lagring og distribusjon – til fordel for deg som kunde. Møt teamet i Sverige: