Juletrafikk 2016
Abtin Rahmanian • 9. desember 2016
I forbindelse med julen som nærmer seg og erfaringsmessig noe færre avganger og mindre tilgang på ledige biler grunnet stor godsmengde siste dagene før jul,oppfordrer vi våre kunder til å være så tidlig ute som mulig med sine siste ordre, bookinger og henteoppdrag før jul og årsskiftet.
Dette for at vi bedre skal kunne planlegge våre ruter og fremdeles kunne yte våre kunder service og sørge for å få hentet inn, fraktet hjem og levert hver enkelt kundes sendinger som ønsket.
Vi ber våre kunder ta kontakt på booking@accelerator.no eller til sin faste kontaktperson vedrørende siste avganger fra kontinentet -inn til Oslo.
Siste avgangsdag for sendinger til Nord Norge, som kan påregnes levert før jul, er 15. desember 2016.
Siste avgangsdag for sendinger til Sør Norge, som kan påregnes levert før jul, er 21. desember 2016, med unntak av distriktsruter.
Våre kontorer og lager vil holde åpent mellom kl 08.00 og 16.00, terminalen er åpen mellom kl 07:00 og 17:00 i romjula. Begrenset avganger på linje – og distribusjonsruter. Spesielle behov må avtales separat med vår innlandsavdeling.
Julehilsen fra
Accelerator AS

Nærmere kunder og partnere i hele Europa ( Svenska , English , Deutsch , Italiano ) Kjære kunder og samarbeidspartnere, Med stor glede kunngjør prosjektleder for etableringen i Sverige; Joacim Møller Sunde at Accelerator åpner et nytt kontor i Sverige! Dette er et viktig steg for oss forteller Joacim, det gjør at vi kan tilby enda tettere oppfølging til både eksisterende og nye kunder. Samtidig styrker vi vår posisjon mellom Norge og Sverige – og skaper bedre flyt i logistikken til og fra hele Europa. Hvorfor Sverige? Vi etablerer oss i Gislaved – et logistisk knutepunkt med nærhet til både kunder og samarbeidspartnere. Herfra vil vi håndtere transporter mellom Norge og Sverige, og utvikle skreddersydde løsninger som bygger på vår kjente modell: høy servicegrad, korte beslutningsveier og transparent kommunikasjon. Med et allerede stabilt godsgrunnlag og nye spennende samarbeid i emning, er vi godt posisjonert for å skape verdi for både norske, svenske og europeiske kunder. Hva betyr dette for deg som kunde? Mer lokal tilstedeværelse : Du får et team i Sverige som jobber etter samme filosofi, systemer og kvalitetsstandarder som hos oss i Norge. Effektive løsninger for SE-NO og NO-SE : Hele transportprosessen mellom landene håndteres nå sømløst fra vårt nye kontor. Større fleksibilitet og bærekraft : Med kortere vei til avsendere og mottakere, samt tettere dialog med bileiere, får vi både bedre kontroll og reduserte kostnader – uten å kompromisse på kvalitet. Utvidet nettverk og kapasitet : Vi er i avsluttende forhandlinger med flere sterke partnere i Sverige. Vårt mål er å etablere de beste løsningene for håndtering, lagring og distribusjon – til fordel for deg som kunde. Møt teamet i Sverige: