Nettavisen skriver 30. august 2021:
Mangel på mat, drikke, øl og medisiner har blitt et vanlig syn for britene på det lokale supermarkedet. Flere hurtigmatkjeder har fjernet milkshaker og brus fra menyen, og mange restauranter har måttet stenge. Frukt og grønnsaker råtner på jordet. Dette er noen av problemene som rammer Storbritannia om dagen. Transportindustrien anslår at de trenger rundt 100.000 langtransportsjåfører for å få dekket behovet.
Per i dag mangler Norge 1000 langtransportsjåfører per år, og dette er et minimumstall. Mange utenlandske sjåfører har valgt å reise hjem, fordi de har fått bedre lønnsbetingelser der. Og her i Norge utdannes det for få sjåfører. Presset har blitt hardere på de som er igjen, sier leder av YTF logistikk, Jan Arne Laberget, til Nettavisen.
Trafikken stoppet i Sarpsborg og ekstremvær i Nordland. Accelerator AS er et mellomstort og privateid norsk spedisjons- og logistikkselskap med høy kompetanse.
Været i dag har skapt forsinkelser som vil påvirke fremføring ut uken. Accelerator AS er et mellomstort og privateid norsk spedisjons- og logistikkselskap med høy kompetanse.
Christoffer Wangen, 10 år i Accelerator - Og hele livet i LSK! Accelerator AS er et mellomstort og privateid norsk spedisjons- og logistikkselskap med høy kompetanse.
Med et smil tar Accelerator logistikk til et nytt nivå i 2024! Accelerator AS er et mellomstort og privateid norsk spedisjons- og logistikkselskap med høy kompetanse.
Kristoffer Sandaker har startet i Accelerator, les mer om hans kallenavn. Accelerator AS er et mellomstort og privateid norsk spedisjons- og logistikkselskap med høy kompetanse.