Vi søker vikar terminal/lager
Martine Dørmænen • 10. august 2021
Vi søker vikar/ ringehjelp for terminal og lager
Accelerator AS øker farten og søker med dette lager-/terminalarbeider med gode referanser og relevant erfaring.
Den rette personen er selvgående med erfaring spesielt fra lossing og lasting av biler/trailere.
Søker må beherske flytende norsk, kunne gjøre seg forstått på engelsk, ha bra helse og være en god lagspiller.
Det stilles videre krav til gode samarbeidsevner, punktlighet, godt humør, nøyaktighet, serviceinnstilling og effektivitet.
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et godt arbeidsmiljø.
Gjennom ekspertise, markedskunnskap og gode kontakter tilbyr Accelerator logistikkløsninger som ivaretar kundenes frakt-, lager- og spedisjonsbehov. Gjennom å ta over hele eller deler av vare- og dokumentstrømmen frigjør vi våre kunders tid til å jobbe med egen lønnsomhet og økt salg. Lokalisert på Lahaugmoen har vi nærhet både til Oslo havn, knutepunkter, E6 og hovedflyplassen.
Med andre ord; nærhet til kundene og ypperlige ledetider.
Besøk gjerne www.accelerator.no for ytterligere informasjon.
Vi kan tilby en variert jobb i ordnede forhold, godt miljø, konkurransedyktige betingelser og en bedrift med fokus på helse, miljø og sikkerhet.
Ønskede kvalifikasjoner: Truckførerbevis, snile, gaffeltruck, dieseltruck og skyvemast
Erfaring innen terminal, logistikk / 3pl
Arbeidsoppgaver: Lossing, lasting, kontrollmåling, veiing, truckkjøring. Med noe bistand til vårt tredjepartslogistikklager.
Søknadsfrist: Snarest
Oppstartsdato: Snarest.
Ansettelsesform: Vikar/ringevikar – med mulighet for fast ansettelse.
Søknad og CV sendes teamleder for terminal og innlandsdistribusjon: christoffer@accelerator.no

Nærmere kunder og partnere i hele Europa ( Svenska , English , Deutsch , Italiano ) Kjære kunder og samarbeidspartnere, Med stor glede kunngjør prosjektleder for etableringen i Sverige; Joacim Møller Sunde at Accelerator åpner et nytt kontor i Sverige! Dette er et viktig steg for oss forteller Joacim, det gjør at vi kan tilby enda tettere oppfølging til både eksisterende og nye kunder. Samtidig styrker vi vår posisjon mellom Norge og Sverige – og skaper bedre flyt i logistikken til og fra hele Europa. Hvorfor Sverige? Vi etablerer oss i Gislaved – et logistisk knutepunkt med nærhet til både kunder og samarbeidspartnere. Herfra vil vi håndtere transporter mellom Norge og Sverige, og utvikle skreddersydde løsninger som bygger på vår kjente modell: høy servicegrad, korte beslutningsveier og transparent kommunikasjon. Med et allerede stabilt godsgrunnlag og nye spennende samarbeid i emning, er vi godt posisjonert for å skape verdi for både norske, svenske og europeiske kunder. Hva betyr dette for deg som kunde? Mer lokal tilstedeværelse : Du får et team i Sverige som jobber etter samme filosofi, systemer og kvalitetsstandarder som hos oss i Norge. Effektive løsninger for SE-NO og NO-SE : Hele transportprosessen mellom landene håndteres nå sømløst fra vårt nye kontor. Større fleksibilitet og bærekraft : Med kortere vei til avsendere og mottakere, samt tettere dialog med bileiere, får vi både bedre kontroll og reduserte kostnader – uten å kompromisse på kvalitet. Utvidet nettverk og kapasitet : Vi er i avsluttende forhandlinger med flere sterke partnere i Sverige. Vårt mål er å etablere de beste løsningene for håndtering, lagring og distribusjon – til fordel for deg som kunde. Møt teamet i Sverige: